Badania ankietowe w firmach – co można dzięki nim sprawdzać?

Badania ankietowe to narzędzie często wykorzystywane w przedsiębiorstwach, pozwalają one bowiem poznać opinie rynku na wiele różnych kwestii. O co dokładnie można pytać respondentów i jakie korzyści dzięki temu osiągać?

Badanie postrzegania marki

„Potrzeba 20 lat, żeby zbudować reputację i tylko 5 minut, by ją zrujnować”. To słowa Warrena Buffeta odnoszące się do tego, jak cenny jest wizerunek przedsiębiorstwa. Czym jest on w swej istocie? To sposób, w jaki marka postrzegana jest nie tylko przez jej klientów, ale również przez otoczenie.

Jest on dla firmy wartością, dlatego musi być kreowany w sposób świadomy i na bieżąco kontrolowany. Mogą posłużyć do tego właśnie badania ankietowe przeprowadzane wśród grupy potencjalnych odbiorców. Z takiego narzędzia warto korzystać zwłaszcza, gdy wizerunek z różnych powodów uległ pogorszeniu oraz planowany jest rebranding.

Badanie elastyczności cenowej

Ustalenie adekwatnej ceny produktu lub usługi, która pozwoli osiągać jak największe zyski, a jednocześnie nie odstraszy klientów, to ważne zadanie każdego działu sprzedażowego. Kwestia ta jest bolączką dla wielu firm, często nawet tych produkujących dobra luksusowe, które również muszą w odpowiedni sposób ustalić pułap cenowy.

Do badania elastyczności cenowej w grupie docelowej także mogą posłużyć badania ankietowe. Można przeprowadzić je poprzez panel Badanie Opinii, który umożliwia skierowanie badań ankietowych do precyzyjnie wybranej próby spośród ponad 150 tys. respondentów.

Poznanie zwyczajów zakupowych klientów

Dla każdego przedsiębiorstwa informacje na temat jej klientów są absolutnie bezcennym źródłem wiedzy. Jak kupują, gdzie, jak często, a także co kieruje nimi przy wyborze to dane, dzięki którym można lepiej budować komunikaty marketingowe, a tym samym sprzedawać więcej.

Takie kwestie bardzo często poruszane są w badaniach marketingowych zlecanych przez przedsiębiorstwa, a o ile ich wyniki zostaną dobrze wykorzystane, pozwalają poprawić sytuację biznesową firmy.

Sprawdzanie koncepcji produktów

Wprowadzanie na rynek nowego produktu to ogromne wyzwanie. Jak zostanie on odebrany? Jak zaprojektować opakowanie, które przyciągnie wzrok klienta stojącego przed półką sklepową? Czy produkt zagwarantuje zakładany wolumen sprzedaży? Kwestie te są kluczowe, dlatego przed wprowadzeniem produktów większość podlega dokładnym badaniom ankietowym przeprowadzanym wśród docelowych klientów.

Jeśli firmie zależy na tym, aby takie badanie ankietowe przeprowadzić szybko i niewielkim kosztem, także powinna skorzystać z oferty panelu Badanie Opinii. Poza dużą liczbą respondentów, zostali oni podzieleni według takich kryteriów jak wiek, miejsce zamieszkania, wykształcenie i zainteresowania, dzięki czemu test może zostać skierowany dokładnie do potencjalnych klientów firmy.

Sprawdzenie, jak odbierana jest reklama

Badania ankietowe umożliwiają ponadto sprawdzenie, jak odbierane są komunikaty reklamowe. Umożliwia to skontrolowanie, czy założenia zostały spełnione i czy spoty rzeczywiście są odbierane tak, jak zakładali to twórcy.

W przypadku badań ankietowych online można umieszczać w nich nie tylko pytania, ale również materiały multimedialne. Na podstawie reakcji dokonuje się natomiast ewentualnych korekt, zanim rozpocznie się kampania.

Jak widać badania ankietowe to doskonałe narzędzie do testowania, dzięki któremu można szybko i niewielkim kosztem dowiedzieć się, jaki odbierana jest firma, ile za jej produkty mogą zapłacić klienci oraz jak reagują oni na nową reklamę.

W jakim celu przeprowadza się badania marketingowe produktów spożywczych?

Konkurencja na rynku produktów spożywczych jest naprawdę duża i to właściwie w każdej kategorii. Właśnie dlatego tak ważne jest ciągłe obserwowanie preferencji konsumentów oraz poznawanie ich potrzeb, by móc przygotowywać najbardziej konkurencyjną ofertę. W tym celu firmy powinny przynajmniej okresowo przeprowadzać badania marketingowe produktów spożywczych. Jakie są ich korzyści?

Twarzą w twarz z docelowym klientem

Firmy działające w branży spożywczej nie mogą być monolitami niezwracającymi uwagi na rynkowe przeobrażenia. Muszą być w ciągłym kontakcie ze swoimi bezpośrednimi klientami, co pozwoli im na kreowanie oferty dopasowanej do zmieniających się preferencji konsumenckich.

Jak jednak dotrzeć do tych osób i uzyskać od nich wartościową wiedzę? Służą do tego m.in. badania marketingowe produktów spożywczych, które mogą przeprowadzać firmy działające właściwie w każdej kategorii artykułów. Takie badania są kierowane bezpośrednio do grupy docelowej przedsiębiorstwa, dzięki czemu firma może mieć pewność, że uzyskała miarodajne wyniki.

Korzyści z przeprowadzania badań marketingowych produktów spożywczych

Mając dostęp do sprofilowanej grupy konsumentów trzeba dokładnie zastanowić się nad celem takiego badania. Można dzięki niemu sprawdzić m.in.:

  • jakie są opinie na temat marki oraz jak plasuje się ona na tle rynkowych konkurentów,
  • jakie są potrzeby konsumentów zakupujących produkty z danej kategorii,
  • jakie są preferencje zakupowe klientów,
  • w jaki sposób przygotować kampanię reklamową, aby komunikowała ona zalety produktów przedsiębiorstwa,
  • jak przygotować identyfikację wizualną marki, aby wyróżniała się ona na tle konkurentów oraz zachęcała do dokonania zakupów.

Odpowiedzi na tak kluczowe pytania pozwolą zrewidować plany co do krótkoterminowej oraz długoterminowej strategii marketingowej, co będzie miało kluczowe znaczenie dla sukcesu przedsiębiorstwa.

W jaki sposób przeprowadza się badania marketingowe produktów spożywczych?

Metod przeprowadzania badań marketingowych produktów spożywczych jest wiele i wybór zależy m.in. od złożoności odpowiedzi, które chce się uzyskać oraz od liczebności grupy, którą chce się przebadać. Dodatkowo techniki można ze sobą łączyć, uzyskując jeszcze bardziej kompleksowe odpowiedzi na zadane pytania.

Jeśli celem jest dotarcie do dużej, reprezentatywnej grupy konsumentów, najlepszą metodą jest technika CAWI. Ankiety są w tym przypadku przesyłane przez Internet do odpowiednich osób, które mają określony, ograniczony czas na wypełnienie. Oznacza to, że wyniki spływają naprawdę szybko, dzięki czemu firmy mogą korzystać z nich na bieżąco, do sprawdzania choćby konceptów reklamowych planowanych do wprowadzenia.

W dobraniu właściwej techniki pomogą Państwu eksperci Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat®, którzy dodatkowo wesprą w opracowaniu hipotez badawczych oraz w późniejszej analizie wyników badania marketingowego produktów spożywczych.

Co można leczyć u lekarza online?

Telemedycyna zmienia kontakty na linii lekarz-pacjent, dziś bowiem to ten ostatni może decydować, kiedy i w jaki sposób uzyska poradę. Także coraz więcej medyków przekonuje się do tej formy kontaktu z chorymi, bowiem także dla nich jest to bardzo wygodne rozwiązanie, o ile korzystają z zaufanych platform takich jak haloDoctor.pl. Wielu potencjalnych pacjentów zadaje sobie jednak pytanie, co dokładnie można leczyć u lekarza online. Jak wygląda to w praktyce?

 

Choroby przewlekłe

W przypadku chorób przewlekłych niezbędna jest stała opieka lekarska, dzięki której dolegliwości są monitorowane i kontrolowane. Konieczne jest także stałe przyjmowanie leków, np. na nadciśnienie, cukrzycę czy miażdżycę, czyli powszechnie występujące w Polsce choroby przewlekłe. Receptę na nie również można uzyskać od lekarza online.

 

Wstydliwe dolegliwości

 

Konsultacja z lekarzem online sprawdzi się również wtedy, gdy pacjent wstydzi się wizyty u medyka, a podejrzewa u siebie np. chorobę weneryczną lub ma problemy natury seksualnej. Oczywiście takich wizyt nie należy się obawiać, jednak dzięki e-Wizytom często łatwiej przełamać strach przed rozmową na tak intymne tematy.

 

Na podstawie przekazanych informacji lekarz online zaleci podjęcie dalszych kroków, choć przy wywiadzie może też okazać się, że osobista wizyta w gabinecie będzie niezbędna.

 

Leczenie chorób o podłożu psychicznym

 

Na zaburzenia psychiczne cierpi około 25 proc. Polaków, problemy te są więc bardzo częste. Niestety wciąż zdecydowana mniejszość korzysta z pomocy lekarskiej, którą dzięki telemedycynie można bardzo łatwo oraz dyskretnie uzyskać.

 

Lekarzami online oferującymi taką pomoc są bowiem nie tylko psychiatrzy, ale również psycholodzy, także dziecięcy.

 

Problemy ginekologiczne

 

Z pomocy lekarzy online często korzystają także kobiety, które potrzebują skonsultować problem natury ginekologicznej albo uzyskać receptę na antykoncepcję hormonalną. W przypadku tej ostatniej niezbędne jest, aby pacjentka posiadała dokumentację potwierdzającą, że taki preparat przyjmuje od dłuższego czasu. Dopiero na tej podstawie lekarz online będzie mógł wypisać e-Receptę.

 

Nadwagę

 

Statystyki wskazują, że aż 60 proc. Polaków walczy z nadwagą. Problem ten wykracza jednak daleko poza problem z wyglądem, odbija się bowiem także na zdrowiu. Nadwaga w sposób znaczący obciąża bowiem organizm i może powodować problemy z sercem, cukrzycę, a także problemy z układem pokarmowym.

 

Osoby chcące schudnąć zbyt rzadko korzystają jednak z pomocy dietetyków, wsparcie mogą uzyskać jednak również online. Dzięki takiej współpracy mają zdecydowanie większą szansę na sukces, głównie dlatego, że zmiana jadłospisu z pomocą dietetyka działa dodatkowo w sposób motywujący.

 

Pomoc lekarza online sprawdzi się oczywiście również wtedy, gdy pacjent potrzebuje szybkiego skonsultowania problemu zdrowotnego. Takie konsultacje można umówić korzystając z platformy haloDoctor.pl, która cieszy się w Polsce zaufaniem zarówno wśród pacjentów, jak i lekarzy.

Dla kogo e-Wizyta u lekarza rodzinnego przez Internet?

Konsultacja z lekarzem rodzinnym przez Internet to wariant z którego korzysta coraz więcej osób. Nic dziwnego – wygoda oraz oszczędność czasu i pieniędzy to główne zalety takiego rozwiązania. Kto szczególnie powinien korzystać z takich e-Wizyt oraz w jakich sytuacjach?

 

Kobiety w ciąży

 

Kobiety w ciąży powinny być pod stałą opieką lekarską, jednak ze względu na samopoczucie nie zawsze mogą osobiście stawić się w gabinecie. Oczywiście niezbędne są okresowe spotkania, np. w celu wykonania badania USG u ginekologa, jednak w przypadku choćby interpretacji wyników badań krwi czy innych testów, mogą z powodzeniem korzystać z pomocy lekarza rodzinnego przez Internet, albo innego specjalisty oferującego tę formę spotkań.

 

Młodzi rodzice

 

Rodzice małych dzieci dobrze wiedzą, jak napięty jest ich grafik i jak trudno znaleźć im czas na zadbanie o siebie. Nie muszą jednak z tego rezygnować, gdyż lekarze aż 40 różnych specjalizacji dostępni są dzięki platformie haloDoctor.pl. Należą do nich również lekarze rodzinni, którzy przez Internet wstępnie zdiagnozują zarówno problem rodzica, jak i malucha, a także zalecą dalsze postępowanie.

 

Osoby starsze

 

Osoby starsze, zwłaszcza chorujące przewlekle, powinny być pod stałą opieką lekarską. Niestety każde wyjście z domu to potencjalne ryzyko, które można jednak w łatwy sposób zminimalizować, właśnie dzięki konsultacjom z lekarzami rodzinnymi przez Internet. Warto zaznaczyć, że coraz więcej seniorów na co dzień korzysta z komputera, dlatego z drobną pomocą umówienie e-Wizyty nie powinno stanowić dla nich większego problemu.

 

Osoby mieszkające w małych miejscowościach

 

Dostęp do stałej opieki lekarskiej to dla wielu osób prawdziwy luksus, zwłaszcza ze względu na oddalenie od najbliższego gabinetu medycznego. Na szczęście dostępność do tego typu usług znacznie się poprawiła, a wszystko to dzięki serwisowi haloDoctor.pl oraz lekarzom rodzinnym przyjmującym pacjentów właśnie przez Internet. Oczywiście ta forma kontaktu nie zawsze może w stu procentach zastąpić osobistą wizytę, jednak w 60 proc. przypadków będzie ona całkowicie wystarczająca.

 

Zapracowani

 

Długie oczekiwanie w gabinecie lekarskim to rzeczywistość, z którą zetknęła się większość osób. Jest to szczególnie dotkliwe dla osób zapracowanych, dla których znaczenie ma każda minuta. Tacy pacjenci nie muszą już jednak brać dnia wolnego w pracy, aby skorzystać z porady medycznej. Przez Internet dostępni są bowiem także lekarze rodzinni, którzy oferują zarówno konsultacje, jak i możliwość wypisania recepty lub zwolnienia lekarskiego.

 

Jak doskonale widać konsultacja z lekarzem rodzinnym przez Internet to opcja dedykowana do różnych grup osób, jednak zwłaszcza do tych, które cenią swój czas i wygodę.

Teleporady

Od czasu, kiedy Elektroniczna Dokumentacja Medyczna stała się powszechną formą prowadzenia kartotek medycznych pacjentów, stworzone zostały możliwości rozpowszechniania działań w zakresie teleporad medycznych.

Czym są teleporady i telemedycyna?

Teleporady to połączenie tradycyjnej konsultacji z lekarzami oraz najnowszych technologii wspierających telemedycynę. Jest to najbardziej nowoczesne rozwiązanie dla lekarzy i pacjentów (konsultacje online, możliwość omówienia danego przypadku między lekarzami oraz rozszerzone możliwości diagnostyki pacjentów). Jest to bezpieczne rozwiązanie, dzięki któremu pacjent może uzyskać poradę specjalisty bez wychodzenia z domu.

Teleporady wchodzą w skład telemedycyny

Rozwój teleporad i bezpieczeństwo pacjentów

Dzięki rozwojowi usług telemedycznych pacjent i lekarz mogą skontaktować się podczas e-Wizyty w Internecie, co wielu specjalistów już dziś realizuje. Nabiera to szczególnego znaczenia w czasach szerzącej się epidemii wirusa COVID-19. Teleporada jest możliwa u lekarzy takich specjalizacji, jak:

  • ortopeda,
  • logopeda,
  • urolog,
  • dermatolog,
  • okulista,
  • lekarz medycyny estetycznej,
  • endokrynolog,
  • dietetyk,
  • i wielu innych,

dzięki czemu pomaga we wstępnej diagnostyce pacjenta oraz podjęciu decyzji dotyczącej dalszego sposobu leczenia.

Zdrowie pod kontrolą

Prowadzenie zdalnej diagnostyki pacjentów jest funkcjonalnym działaniem, które wspiera rozpoznanie nie tylko nagłego pogorszenia stanu zdrowia, ale także bieżącą kontrolę nad wynikami badań oraz własnym zdrowiem. Pacjenci, których sytuacja zdrowotna uległa pogorszeniu mogą szybko skorzystać z sieciowego dostępu do specjalisty przy pomocy teleporady, aby omówić zaistniałą sytuację.

Teleporady w służbie zdrowia

W czasie, kiedy nowe technologie przenikają przez wiele obszarów naszego życia, warto skorzystać z opcji, które ułatwią nam dbanie o siebie. Teleporada jest jednym z takich udogodnień, które może wspomóc zachowanie dobrego stanu zdrowia jednocześnie zachowując bezpieczeństwo pacjenta i lekarza w związku z rozprzestrzeniającym się koronawirusem. Jest to również szansa dla osób, które nie mogą długo czekać na wizytę u lekarza specjalisty i potrzebują konsultacji dotyczącej dalszego leczenia.

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna – jak radzić sobie z nowymi rozwiązaniami oraz e-Receptą

Nowe rozwiązania w przestrzeni medycyny angażują środowisko lekarskie do zainteresowania się systemami IT, dzięki którym łatwiej będzie pracować z dokumentacją medyczną. Specjaliści uciekają jednak od najnowocześniejszych rozwiązań. Dlaczego tak jest?

Wieloletnia praca z papierową dokumentacją i możliwość zmiany

Wielu lekarzy przez kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt lat swojej pracy funkcjonowało z dokumentacją papierową pacjentów. Przyzwyczajenie sprawiło, że nie chcą tego zmieniać. Jednak podobnie jak postęp nauki sprawia, że lekarze muszą wciąż podążać za najnowszymi osiągnięciami medycyny, dlatego także powinni być na bieżąco z rozwiązaniami, które proponują systemy elektroniczne mające ułatwić im codzienną pracę. Takim systemem jest Elektroniczna Dokumentacja Medyczna.

Łatwo o zmiany, jak się dostosować?

Aktualnie w każdej dziedzinie życia społecznego widać znaczący krok w stronę informatyzacji. Nie mogło to również ominąć służby zdrowia. Elektroniczna Dokumentacja Medyczna ma na celu optymalizację czasu pracy lekarzy związaną z wypełnianiem dokumentacji pacjentów. Dzięki Elektronicznej Dokumentacji Medycznej procesy te stają się:

  • bardziej zautomatyzowane,
  • bezpieczniejsze dla pacjenta (dzięki e-Recepcie redukuje się możliwość pomyłki nazwy leku w aptece niemal do „0”),
  • lepiej kontrolowane, dzięki zabezpieczeniom i specjalnym certyfikatom dla lekarzy, trudniej o wystawienie fałszywych e-Recept i e-Zwolnień,
  • szybsze – wystawienie prawidłowych dokumentów pacjentowi w gabinecie lekarskim, jak również przeglądanie historii wizyt oraz szybka rejestracja na wizytę jest możliwa z poziomu paru kliknięć komputerowej myszki.

 

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna otwiera nowe możliwości przed właścicielami placówek medycznych i lekarzami. System Medfile® EDM pozwala na:

  • szybką i samodzielną e-Rejestrację pacjentów, która umożliwia skrócenie kolejek w placówce i zniwelowanie połączeń poza godzinami pracy placówki,
  • możliwość zbudowania własnych kart wizyt lekarskich dopasowanych do specyfiki pracy lekarza,
  • prowadzenie magazynu leków i produktów medycznych używanych w trakcie wizyt lekarskich tj.: szczepionki żywe/inaktywowane, strzykawki, igły, kleszcze, rękawiczki jałowe, termometry itp.
  • autosugestie nazw leków i chorób, dzięki bazie kodów ICD-9/10 oraz bazie leków,
  • wysyłka SMS do pacjenta z przypomnieniem o zbliżającym się termie wizyty.

Te i wiele innych funkcji jest wsparciem w codziennej praktyce lekarskiej. Pomaga sprawnie korzystać z najnowszych możliwości proponowanych dzięki obligatoryjnemu wdrożeniu niektórych elementów EDM w podstawowej opiece medycznej, jak również zapoznać się z najnowszymi osiągnięciami systemów wspierających służbę zdrowia.

e-Recepta – moduł konfiguracji z NFZ

Wspominania e-Recepta jest możliwa do wystawienia, dzięki odpowiedniej konfiguracji systemu do prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej oraz wystąpieniu modułów pozwalających na wystawianie e-Dokumentów, jak: e-Recepty, e-Zwolnienia, a w przyszłości e-Skierowania.

W Systemie Medfile® EDM można wgrać certyfikaty pobrane z PUE ZUS oraz CSIOZ (WSS, TLS). Posiadanie wymienionych certyfikatów jest konieczne do wystawienia e-Dokumentów.
Po wgraniu koniecznych certyfikatów i wpisaniu wszystkich niezbędnych informacji dotyczących placówki, można wystawić e-Receptę z karty wizyty pacjenta.

Zmiany na lepsze

Warto przetestować najnowsze możliwości, jakie gwarantuje wprowadzenie Elektronicznej Dokumentacji Medycznej w polskim systemie ochrony zdrowia. Dobór odpowiedniego programu do Elektronicznej Dokumentacji Medycznej jest tutaj kluczową sprawą. Zapraszamy lekarzy i innych pracowników służby zdrowia do przetestowania funkcji Medfile® EDM, jako systemu wspomagającego codzienną pracę gabinetu lekarskiego. Jego działanie to zmiana na lepsze w porównaniu z nieporęczną dokumentacją papierową, którą należy przechowywać jeszcze przez wiele lat.

Badania marketingowe – co oznaczają dla firmy?

Znaczenie badań marketingowych

Wiedza potrzebna do rozwiązywania pojawiających się problemów biznesowych, wyprzedzania konkurencji, unikania potencjalnych kryzysów w branży, a także informacje na temat klientów oraz potencjalnych odbiorców naszych produktów i usług, biorą się z rzetelnych danych. Wspomniane dane należy wydobyć w trakcie badań marketingowych. Doskonale zorganizowane badania pozwalają na wyciągnięcie wniosków w zakresie długoterminowych wyzwań biznesowych i planów strategicznych.

 

Jakie badania?

Badania jakościowe są jedną z najodpowiedniejszych form, dzięki której można zdiagnozować potrzeby, czy też preferencje konsumentów dotyczące usług i produktów oferowanych przez firmę. Badania marketingowe o charakterze jakościowym są też odpowiednim rozwiązaniem, dla:

  • badań marki,
  • przeprowadzenia segmentacji klientów,
  • przygotowania i oceny materiałów reklamowych,
  • oceny obsługi klienta.

Badania marketingowe mają tę ogromną zaletę, że umożliwiają badaczowi kontakt z konsumentem /klientem w trakcie gromadzenia danych.

Odpowiednie przygotowanie badaczy pod kątem prowadzenia indywidualnych wywiadów pogłębionych oraz zogniskowanych wywiadów fokusowych sprawia, że profesjonaliści potrafią wydobyć cenne informacje, niezbędne do realizacji udanych projektów sprzedażowych, a także wprowadzenia nowych koncepcji produktów i opakowań.

Cenne dane gromadzone są w Centrum Badawczo-Rozwojowym BioStat® podczas dwustopniowych, autorskich badań, realizowanych wraz z analizą danych:

  • pierwszy z etapów badań do cykl wywiadów IDI z przedstawicielami wybranej grupy badanych (klientów /konsumentów). Służą one wydobyciu opinii jednostkowych na dany temat;
  • drugi etap polega na uzupełnieniu i weryfikacji zebranych informacji, dzięki zogniskowanym wywiadom fokusowym, które opracowuje się na podstawie wyników wcześniejszego etapu.

Jeśli wymaga tego sytuacja, dane można uzupełnić o ankietyzację w formie telefonicznej – CATI, dzięki niej wyniki badania będzie można uogólnić na szerszą populację, a dane liczbowe przedstawić w formie wyników tabelarycznych czy też wykresów.

 

Przekaż realizację badań ekspertom

Realizowanie badań marketingowych warto przekazać specjalistom. Dzięki temu, można mieć pewność, że ustrzeżemy się błędów w konstruowaniu formularzy pytań, jak i szybko znajdą się klienci /konsumenci, dzięki którym będzie można zrealizować proces badawczy. Centrum Badwczo-Rozwojowe BioStat® posiada wykwalifikowanych specjalistów, a także narzędzia dzięki którym przeprowadzenie badań marketingowych odbywa się sprawnie, a dobór respondentów jest szybki i profesjonalny – zgodny z wymogami zleceniodawcy.

 

Sprawdź, jak profesjonalne badania możesz zrealizować, dzięki specjalistom BioStat®. Wyprzedzaj konkurencję i osiągaj zyski dzięki badaniom marketingowym!

Analiza danych – warto współpracować z BioStat®

Analiza danych – wsparcie ekspertów

W trakcie analizy danych wymagana jest wiedza i narzędzia, dzięki którym będzie możliwy rozkład wielowymiarowych informacji, dotyczących działania przedsiębiorstwa. Interpretacja danych, ich wyjaśnienie oraz umiejętność wyciągania wniosków ze zgromadzonych informacji zależy od doświadczenia oraz wiedzy badaczy. Warto powierzyć rozwojowy projekt badawczy, dotyczący przedsiębiorstwa, agencji badawczej z doświadczeniem, aby móc swobodnie realizować plany dynamicznego rozwoju firmy w branży.

Centrum Badawczo-Rozwojowe – działania BioStat®

Analiza danych to wciąż obszar, który wiąże pracę naukowców z wielu dziedzin oraz nowoczesnej i rozwojowej techniki. Agencja badawcza BioStat® łączy w sobie wiedzę ekspercką i wypracowane metody działań na bazie danych. Etapy analiz przebiegają na podstawie kilku faz:

  • pozyskiwania, porządkowania przechowywania i przetwarzania danych;
  • wykorzystywania zaawansowanych modeli matematycznych, statystycznych w trakcie analizy zjawisk społecznych i gospodarczych;
  • analizie danych wielowymiarowych, wydobyciu wiedzy i ich prezentacji na bazie systemów informatycznych,
  • budowania modeli prognostycznych oraz symulacyjnych odnoszących się do zjawisk socjologicznych oraz ekonomicznych,
  • wyciągania wniosków, formułowania sądów w oparciu o pozyskane i przeanalizowane dane.

Specjaliści BioStat® są ekspertami w zakresie projektów dotyczących analiz z dziedzin tj.:

  • medycyna oraz farmacja,
  • finanse i kredyty,
  • marketing oraz sprzedaż,
  • ekonomia,
  • branża naukowa.

Warto zapoznać się z rekomendacjami liderów tych branż, którzy zaufali centrum badawczo-rozwojowego BioStat® oraz uzyskali kompleksowe prognozy dotyczące działań firmy oraz funkcjonowania rynku. Eksperci z zakresu: matematyki stosowanej, biostatystyki, bioinformatyki, statystyki oraz biologii zdobywający swoje doświadczenie naukowe na najlepszych polskich oraz europejskich uniwersytetach zapewniają o wysokiej jakości usługach.

Data Mining w biznesie

Przekłucie wiedzy naukowej do biznesu wpływa korzystnie na efektywność rozwoju małych i średnich firm, a także dużych korporacji. Konkretne, twarde dane, które pozwalają wyciągać wnioski: o potencjalnym ryzyku, możliwości ochrony przed kryzysem, nowymi planami na wyprzedzenie konkurencji oraz utrzymanie stabilnej pozycji finansowej. Sprawdź co eksperci z BioStat® mogą zrobić dla Twojego przedsiębiorstwa dzięki analizie danych.

Osiągnij więcej razem z BioStat®.

Panel badawczy – preferencje i zwyczaje zakupowe klientów

Czy już wiesz, jak klienci postrzegają Twoją markę? Opinie dotyczące produktów i usług, które proponujesz, mogą mieć znaczący wpływ na działania marketingowe podejmowanie w Twoim przedsiębiorstwie. Eksperci ds. badań marketingowych z firmy BioStat® opracowali rozwiązanie badawcze, dzięki któremu pozyskasz kluczowe informacje na temat Twojej marki. Poprzez dostęp do ponad 50 tyś respondentów na platformie badanie-opinii.pl możesz samodzielnie przeprowadzić rzetelne badania opinii o własnych produktach i usługach.

 

Zadowalające efekty

Rozpoznawalność Twojej marki na rynku oraz ocena czynników wpływających na jej pozytywne postrzeganie to jedne z kluczowych elementów mogących przyspieszyć dynamikę rozwoju przedsiębiorstwa. Panel badawczy umożliwi identyfikację wspomnianych wyżej czynników, dzięki czemu otrzymasz wskazówki w jaki sposób wykreować markę, jako bardziej przystępną dla klienta. badanie-opinii.pl wprowadzi Twoją firmę na nowy etap rozwoju marketingowego. Prowadzenie badań w panelu badawczym umożliwi również analizę zwyczajów konsumenckich.

Istotne zmiany dotyczące działań marketingowych, jak prowadzenie kampanii reklamowych, wdrażanie nowych opakowań produktów, wprowadzanie nowych produktów na rynek czy też identyfikacja przyczyn kryzysu marki będą prostsze i łatwiejsze w realizacji, dzięki informacjom uzyskanym wprost od klientów i osób potencjalnie zainteresowanych Twoimi produktami i usługami.

Intuicyjność panelu badanie-opinii.pl sprawia, że badania przeprowadzane są szybko, a dostęp z wielu urządzeń mobilnych z dostępem do Internetu ułatwia proces ankietyzacji. Dodatkowe możliwości uzupełnienia kwestionariuszy ankiet o materiały audiowizualne sprawiają, że badania stają się bardziej atrakcyjne oraz profesjonalne.

 

Szybkość realizacji

Szybka realizacja badań jest możliwa poprzez panel badawczy badanie-opinii.pl dzięki szerokiej grupie panelistów z całego kraju. Wyniki z przeprowadzonej ankietyzacji otrzymasz nawet w ciągu 24h. Atrakcyjne ceny, a także ułatwione formy samodzielnego tworzenia kwestionariuszy badań dostosowanych do celu, jaki chcesz uzyskać sprawiają, że panel badawczy jest jedną z najlepszych form pozyskiwania opinii klientów.

Wyniki z badań w formie tabel oraz wykresów posłużą podczas podejmowania kluczowych decyzji w zakresie działań marketingowych w Twoim przedsiębiorstwie.


Korzystaj ze sprawdzonych metod pozyskiwania opinii klientów w panelu badanie-opinii.pl. Kontroluj opinie o Twojej marce.